poniedziałek, 21 września 2009

Wspomnienia z Bornego

W dniach 20 - 23 sierpnia odbywał się w Bornem Sulinowie VI Międzynarodowy Zlot Pojazdów Militarnych. Wybrałam się tam w odwiedziny do trzech zapaleńców ze szczecińskiej grupy S.T.Re.F.A, którzy brali czynny udział w imprezie :) Zabawa była świetna, mimo, iż wróciłam totalnie umorusana. Ale dla takiej atmosfery i świetnych fotek warto było! Mam cichą nadzieję, że za rok uda mi się być tam przez cały czas trwania imprezy, teraz musiałam ograniczyć się jedynie do kilku godzin :(
Całą serię zdjęć dedykuję niesamowitym ludziom ze S.T.Re.F.Y oraz mojemu Tacie :))).


Romek i "strefowy" wóz :)








Michen :)


moje ulubione






najbardziej strategiczne miejsca na zlocie :D




aaaaaaa!!! dorwali nas!!!!


od lewej: Michen, Gecko i Romek




dać facetom zabaweczki... :)))








wesoło zawsze z nimi jest ;)








1 komentarz:

  1. Genialna jest ta cała seria!!! Naturalnie zdjęcie z zaślubin podoba mi się najbardziej (-: Uważaj, uważaj - nie ma co igrać z małżeństwem, bo ani się obejrzysz, a żart stanąć się może rzeczywistością:P Miłego dnia (:

    OdpowiedzUsuń