poniedziałek, 14 września 2009

Szczecin...

Szczecin - moje drugie miasto, w którym zakochałam się już pierwszego dnia gdy się tu zjawiłam. Miasto pełne historii, tajemniczych i pięknych zakątków, pełne parków i zieleni. Kiedyś ktoś stwierdził, że to miasto rond, stomatologów, kasztanowców i ... jamników :) Coś w tym jest... Spotkać je tu można niemal na każdym rogu.
Szczecin będzie pojawiał się na mojej stronie często, odkrywam go na nowo, więc nie jeden raz zawitają tu jego zdjęcia. Na początek - pierwsze spojrzenie na miasto.




















1 komentarz:

  1. Nie jestem w stanie pojąć ludzi, którzy twierdzą, że jest to brzydkie miasto! Można się w nim zatracić bez pamięci. Każde miejsce przechowuje setki wspomnień, każdy ma w nim swój ulubiony zakątek; a najlepsze co mi dał Sz. to przyjaźń ;*

    OdpowiedzUsuń